Ga naar inhoud

Laptop - Grafische kaart


embroiderit

Aanbevolen berichten

Voor mijn werk gebruik ik een programma dat onder andere ook werkt met vectoriële bestanden. Ondanks het feit dat ik probeer om mijn harde schijf zo vrij mogelijk te houden, reageert mijn programma erg traag. Hoe kan ik zien hoe zwaar mijn grafische kaart is? en kan ik die eventueel vervangen door een sterkere?

Hartelijk dank voor jullie reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een laptop videokaart kan je niet vervangen.

Voor de videokaart

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij hapert af en toe wel eens, maar in mijn programma duurt het echt lang soms vooraleer hij bewerkingen registreert. Soms is hij vrij lang bezig met een bewerking, geeft dan een 'reageert niet' en uiteindelijk doet hij het gewoon weer. Ik spreek dan toch wel over een 20-tal seconden. En het gaat hier om een soort tekenprogramma, dus zou het echt wel sneller moeten.

De vereisten voor mijn programma staan op deze link Products, geen idee hoe dat zit ...

Héél erg bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens dit doen:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.