Ga naar inhoud

pc aansluiten op internet


ingenix

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kreeg de melding : Software and driver are being installed for the Ethernet Controller.

Dan bij Ethernet Controller, rechtsklikken, update driver.

Ik krijg : Welcome to Hardware update Wizard

Ik klik aan : Install from a specific location (is dit correct ?)

=>Please choose your search and installations options

Search for the best driver in these locations

Dan, browse, en dan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn engels is niet perfect maar ik veronderstel dat wat je doorgeeft betekent: is de software en driver aan het installeren, is dus niet voltooid. Kijk eens na of er nog een geel driehoekje staat.

Indien wel doe het volgende eens:

Installeer eens je drivers rechtstreeks vanuit je map door erop te dubbelklikken.

Dus niet via rechtsklikken enz...

Kan je eens een screen (schermafdruk) maken van je apparaatbeheer waar die gele driehoekjes staan.

Er zijn misschien nog onderdelen zonder driver?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu wel duidelijk dat mij dit niet gaat lukken... Ik geef het op. Ik zal iemand moeten zoeken die dit voor mij wil regelen, het zal wel eenvoudig zijn, maar niet voor mij :-)

Iedereen hartelijk dank voor alle berichten en hulp !! Fijne oudejaarsavond en succes voor 2011 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aan de persoon die je de windows xp erop gezet heeft kan vragen of die de rest van de drivers geïnstalleerd heeft.

Zoals voor moederbord, videokaart, geluidskaart enz.......

Want het zou wel eens heel goed kunnen dat dit niet uitgevoerd is.

Dan sta je al een hele stap verder, maar dat wil zeggen als je er geen cd-rom van hebt, alles gedowload moet worden van de website van HP en dan geïnstalleerd.

Alleszins een gezond en gelukkig 2011!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.