Ga naar inhoud

kan adware niet verwijderen.


anatool

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ok thanks,maar ik zou liever wachten...daar ik toch binnen een week of 2 toch mijn schijf zal kuisen (met acronis) en mijn backup zal terugzetten.mag ik binnen een week of 2 hier mijn webcam probleemke hier plaatsen of ergens anders?

ik zal eens mijn schijf kuisen,daar ik niet zozeker ben van het oplossing van mijn probleem hier...ik zal eens beter formuleren:1.jou bericht is bij mij niet aangekomen,ik vond het ietwat vreemd en ben nu eens hier komen loeren,en ik zie dat je toch gepost heb(nogamaals dank u).2. als ik mijn schijf kuis en mijn back -up terug zet,vind ik het wat vreemd dat mijn pictogrammen wel enorm groot zijn,tevens mijn bladzijdes die ik bezoek op firefox (of google...maar firefox krijgt mijn voorkeur) zijn groter dan voordien(moet tevens scrollen van links naar rechts om mijn pagina te kunnen lezen dus),voordien had ik dit ook niet....3.mijn msn live messenger kan ik niet verwijderen om hem eventueel te herstellen...want hier klopt ook iets niet,ik ben geen liefhebber van msn today(je weet wel dat (onnodig )pagina'ke die zich opent met nieuwsfeiten),het was een fluitje van een cent om deze pagina niet te hebben op mijn msn messenger(gewoon het msn today vakje uitvinken),nu lukt dat ook niet meer,haha...(gelukkig kan ik nog lachen en relativeren met mijn pc problemen...gewoon het feit "dat je door die probleemkes,beter je pc leert kennen...en bijleert:-) ),...ik wil best mijn webcam probleem nu uitleggen hoor,maar het is voor jullie ook weekend hé...en omdat mijn msn messenger momenteel toch iets weird of abnormaal doet,zou het misschien beter zijn totdat ik wacht tot ik binnen 2 weken mijn schijf eens gekuist heb en dan kijken of mijn pc wat normaler doet....als jullie liever heb dat ik het eerder oplos,mag u dat gerust mij zeggen:-),dank u bij voorbaat en ne goe weekend!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor ons OK dat je eerst de nodige "opruimingswerken" doet ... en dan eventueel een nieuw onderwerp opent. Dat mag zowel over je huidige (of toekomstige) problemen zijn, als over de problemen met je webcam. Ondertussen sluiten we dit onderwerp dan wel even af voor de duidelijkheid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.