Ga naar inhoud

Setup XP lukt niet


derockere

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteravond Web CureIt gedownload en direkt gestart. Vanmorgen, 6u, heb ik het via de resetknop moeten stoppen! Hij had één besmetting gevonden. Een trojaans paard op de c-partitie. Echt een serieus programma, nog nooit gezien. Bedankt.

Ik heb geprobeerd van de LOG te uploaden, maar de log is 6MB groot, de maximum grootte is dus 2MB heb ik gemerkt. Pech.

---------- Post toegevoegd om 07:24 ---------- Vorige post was om 07:20 ----------

Vandaag ga ik de XP-cdrom slipstreamen, hopelijk met goed resultaat. Want ik heb geen tweede PC om iets uit te proberen.

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij eerste gebruik kan Dr.Web behoorlijk lang aan het werk zijn. Je kan natuurlijk het log in stukjes knippen en verschillende opeenvolgende berichten posten ... maar probeer eerst je tweede optie maar uit vóór je aan die "handenarbeid" begint :-)

Dan weet je misschien al wat meer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de setup-cdrom geslipstreamt, zonder resultaat. Ik ben bij één van de buren de originele cd-rom gaan uitproberen, daar werkt hij feilloos! Ik weet echt niet meer waar ik moet gaan zoeken nu.

Ik heb ondertussen de logfile eens laten opsplitsen.

Maar ik krijg hem onmogelijk geupload, sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je vorige week de log file in pdf-formaat hebt ontvangen?

Het probleem is ondertussen sinds gisteren OPGELOST!Toevallig ben ik mijn BIOS eens gaan onderzoeken. Bij "Integrated Peripherals" -> "On-Chip ATA Devices" -> 'Enter' -> "IDE\RAID Control" zag ik dat die op [RAID] stond, deze heb ik verzet naar [iDE], gedaan met de problemen!

Wat de oorzaak eran is dat mijn BIOS zomaar kan veranderen, weet ik echt niet.

Bedankt alleszins voor al de geboden hulp. Ik heb er weeral een hele schep kennis mee opgedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bestandje van jou heb ik - om één of andere reden - NIET ontvangen. Maar prima dat het ondertussen opgelost is ... en inderdaad erg vreemd dat die instelling (zonder ingreep van jezelf) zo maar gewijzigd is ? Laten we het er maar op houden : eind goed, al goed !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.