Ga naar inhoud

browsersessie onverwacht gesloten


susy75

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met windows vista. Elke keer als ik een programma wil kijken op internet na 5 a 7 minuten terwijl ik naar het programma kijk slaat hij onverwachts uit. Me laptop is dan uit en moet dan een tijd op de aan en uit knop drukken zodat ie weer normaal aangaat. Dan krijg ik browsersessie herstellen. Dit gebuerd regelmatig dat ik geen zin heb om elke keer wat te gaan kijken.

Wat is dit? Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit verhelpen zodat ik gewoon normaal kan kijken of een dvd-tje.

alvast bedankt. wie kan mij helpen.

gr. susy:argh::argh::argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat probleem kan ook op de site zelf zijn.

Hoeft daarom niet aan jouw pc te liggen.

Wat wel belangrijk is om eens te kijken op die site of je eventueel bepaalde plug-in of software nodig hebt.

Ook werkt het met een andere browser soms ook beter.

Maar heb je voor de rest nog problemen met je internet of doet je pc niet normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem kan ook op de site zelf zijn.

Hoeft daarom niet aan jouw pc te liggen.

Wat wel belangrijk is om eens te kijken op die site of je eventueel bepaalde plug-in of software nodig hebt.

Ook werkt het met een andere browser soms ook beter.

Maar heb je voor de rest nog problemen met je internet of doet je pc niet normaal?

verders heb ik geen problemen alleen met het afspelen van programma's hoe ik ik dat zien plug-in software en wat moet ik dan doen voordat ik het programma ga kijken... en dat ie dan niet uitvalt na een paar minuten...wordt er echt doodmoe van pfff haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb deze eens geprobeerd speelt nu toch al 10 min probleemloos.

Ik heb windows 7 en gebruik google chrome.

kijk eens of je deze hebt.

ja bij mij gaat het ook soms goed. dan slaat me laptop uit.

ik weet niet of ik de goede flash heb aangezien ik 1 jaar geleden geen problemen had en nu juist wel. waar kan ik die downloaden als het daar aan ligt?

en wat is google chrome heb ik nooit van gehoord maar lees het nu regelmatig op diversen websites..

bedankt voor je hulp alvast. :burnout::burnout:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adobe flash player vindt je hier.

google chrome is een browser juist zoals internet explorer of als firefox.

Het is een simpele browser die wel snel is.

Hier vindt je hem.

Zou het kunnen dat je rotzooi op je PC hebt zoals malware of een virus?

Laat op dit forum je PC hierop eens controleren als je het niet opgelost krijgt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.