Ga naar inhoud

browsersessie onverwacht gesloten


susy75

Aanbevolen berichten

Adobe flash player vindt je hier.

google chrome is een browser juist zoals internet explorer of als firefox.

Het is een simpele browser die wel snel is.

Hier vindt je hem.

ik heb op dei adobe flash player geklikt maar kan hem nergens dowloaden er staat dat ie al gedownload is??...

En als ik die google chrome browser download wat gebeurd er dan vervangt ie de andere of heb ik hem erbij op mijn laptop..

ik heb net op de kro iets gekeken en na 12 min viel me laptop weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als je hem via deze link niet kan downloaden, en er staat dat hij al gedownload is heb je de laatste versie.

Die google chrome komt er gewoon bij. Maar het is geen zekerheid dat je probleem dan opgelost is natuurlijk, maar je kan dan wel weer iets uitsluiten.

Maar ik blijf het raar vinden dat hij pas uitvalt als die al een tijd afspeelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem via deze link niet kan downloaden, en er staat dat hij al gedownload is heb je de laatste versie.

Die google chrome komt er gewoon bij. Maar het is geen zekerheid dat je probleem dan opgelost is natuurlijk, maar je kan dan wel weer iets uitsluiten.

Maar ik blijf het raar vinden dat hij pas uitvalt als die al een tijd afspeelt.

ik heb hem net gegownload. kijk ik t even aan.

daarna kan ik google chrome nog proberen toch.

je hoort nog van me ok.

ik hou je op de hoogte ik vind het ook raar daarom vraag ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem net gegownload. kijk ik t even aan.

daarna kan ik google chrome nog proberen toch.

je hoort nog van me ok.

ik hou je op de hoogte ik vind het ook raar daarom vraag ik het ook.

Nou het probleem blijft zich voordoen.. ik zou niet weten hoe dat komt en waaraan het ligt?? Wordt er moe van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon een kwestie van uitsluiten.

Want het is een hele zoektocht. :hmmmm::D

Nou echt he pfff :argh::argh:

Ik heb op de pc van mijn dochtertje gezeten en is ook draadloos internet en daar doet ie het perfect.

Ik had aan een collega op mijn werk gevraagd en die gaf aan om mijn slaapstand modus op meer als een uur te zetten. Ik gaf al aan dat dat het neit was want dat had ik vroeger weleens als ik wat zat te kijken en werd het scherm gewoon zwart en gaaf ik een tik met de muis en ging ie gewoon weer verder of stond op pauze.

Maar in dit geval valt mijn laptop uit en start ie weer op met zwart scherm...

Dus dat was het ook niet.

Ik heb nog een ander vraagje als het mag. Mijn dochtertje had msn op haar pc en ik heb daar een extra geheugen in laten zetten en nu kan ze niet meer op msn ik heb overal geprobeerd en als ik op extra aan klik dan zie je dat er geen verbinding is en dan pakt ie hem wel de verbinding maar kan nog steeds niet aanmelden. is dat misschien in de pc ofzo??

gr. :-);-)xD:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.