Ga naar inhoud

Vista begint met laden, maar daarna herstart de computer zichzelf.


divValerie

Aanbevolen berichten

Ik heb al heel wat gegoogled om mee te beginnen.

Het gaat niet om mijn computer, maar om de computer van mijn nonkel. Is een nieuw samengestelde computer (behalve de ram), niet de beste hardware maar de computer dient enkel om foto's en meer te projecteren.

Alles is goed aangesloten, de harde schijf werkt wel in mijn computer.

Als ik de computer aanzet, zie je vista laden (2-5 seconden) en dan herstart hij zichzelf. Veilige modus, normaal starten alles wat daarbij hoort werkt niet. Elke keer hetzelfde.

Heb de bios al eens gereset, nu herkent hij geen IDE meer. Zal de bios nog eens opnieuw resetten. Volgens google zou het aan de ram kunnen liggen. Het is ddr2.

Hebben jullie een idee waar het aan zou kunnen liggen? Als het de ram is, koop ik gewoon nieuwe..

Alvast bedankt!

Valérie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je DDR2 1333 / 1066 / 800 / 533 mhz hebt dan zou het moeten werken en maximaal 4 GB

Je dient per 2 te plaatsen.

Wel zie ik dat er een bios update is in verband met de fan.

Je kan de bios updaten

Links ovenaan typ je in het vakje p5kpl

Daaronder kies je voor ALL

Nu ziet je uw moederbord.

Je geeft Vista op en dan ziet je een lijst van driver en dan ziet je ook bios.

Lees de handleiding gioed die erbij is anders best in de computerzaak laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.