Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een virtuele schijf, die aangemaakt is met het programma alcohol120%.

En ik dacht dat zelfs na het heropstarten van de PC die gewoon geladen blijft.

Ik laad mijn image in mijn virtuele dvd-rom, en (heb het al een tijdje niet meer gebruikt) en dacht dat die geladen blijft zelf na heropstarten totdat ik op uitwerpen klik.

post-23245-1417704276,4924_thumb.png

Heb het effe getest, ja dus, PC heropstarten image is nog altijd geladen totdat ik op unmount image klik.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte vroeger Deamon Tools, maar dat kreeg ik niet geïnstalleerd toen ik een jieuwe laptop kocht. Ik had dus de keuze tussen Alcohol120 en MagicISO en die laatste heb ik nu dus. Maar ik had gehoopt dat het ergens een instelling of iets dergelijks was, iemand hier met ervaring met het programma MagicISO, die mij zou kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de handleiding voor je hier onder gezet.

Dat gene wat ik getest heb is wel een ISO die op de harde schijf staat.

Als je vanaf een cd/dvd mount moet je natuurlijk wel je cd/ dvd in het dvd-rom station zitten laten.

Maar ik dus niet getest of het via een dvd-rom ook werkt.

De handleiding vindt je hier.

Hoe je moet mounten vindt je hier

Hoe je moet unmounten hier.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat niks over in de handleiding. Kan je hierover zo niet verder helpen voorlopig.

Maar ik vraag me af of je bij alcohol trialversie (15 dagen werkend) misschien je virtuele dvd-rom wel kan blijven gebruiken (ook na die 15 dagen, want die 15 dagen gaat over het gebruik van alcohol zelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.