Ga naar inhoud

outlook 2010


edu zuger

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC aangeschaft met een SSD harde schijf van 40 MB.

Na installatie van Windows 7 op de C schijf …. Installeer ik office 2010 met Outlook 2010 op mijn de D. schijf.

Nu importeer ik mijn pst. file van ruim 15 mb van een externe harde schijf naar Outlook.

Wat doet Microsoft (PC loopt snel en prachtig!) … deze plaats de totale pst. file op mijn C. schijf die vervolgens vol is.

Kan iemand mij informeren hoe ik Outlook volledig gebruik zonder mijn C. schijf te belasten?

Ik hoop dat u mij kunt helpen, want dit probleem oplossen met de hulp van de bestaande outlook 2010 boeken lukt mij niet !!

Zie met belangstelling informatie, suggesties en handleidingen tegemoet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk bedoeld je 40 Gb SSD

Dat is wel heel weinig voor windows 7

Het beste is op zoveel mogelijk programma op een andere partitie installeren.

Inderdaad, ik heb ook een ssd schijf maar van 80GB.

windows installatie met installatie van software neemt reeds 37,4GB in beslag.

Je zal inderdaad zoveel mogelijk software moeten installeren op je tweede partitie of tweede harde schijf.Ook ervoor zorgen dat je map mijn documenten en andere persoonlijke bestanden op die andere schijf komen.

Is trouwens veel veiliger, moest je windows crashen ben je je eigen persoonlijke bestanden niet kwijt.

Ook opletten als je automatische back-ups maakt dat die op een andere schijf komen als je windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

hartelijk dank, nu zal ik windows 7 opnieuw installaren, en de backup van outlook niet inporteren maar outlook direct laten verwijzen naar de gegevenbestanden op mij D schijf.

ruimte die nu over is is ca. 2.6 gb.

Ik zal contact opnemen met mijn leverancier en de SSD schijf omruilen voor een 120 GB schijf.

allen hartelijk dank ..

edu

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.