Ga naar inhoud

Game pc samenstellen


japio123

Aanbevolen berichten

de processor koeler zou ik vervangen voor de scythe mugen 2 rev b. deze is goedkoper en koelt beter.

verder zou ik een andere hardeschijf nemen. de spinpoint F3, zoals je ziet is dit een 1TB hardeschijf en daarom zou ik er 2 van nemen zodat je toch die 2TB behoud.

volgens mij is een 500watt voeding ook voldoende in plaats van die 600W.

ik weet niet hoe stil jouw voeding is, maar dit wist ik wel te vinden: tweakers.net

ik weet niet welke windows 7 je hebt genomen, dus ik wou even zeggen dat je goed moet opletten dat je de 64bit variant hebt.

de cd lezer is ook een bluray lezer of niet? zo niet dan zou ik er niet zoveel aan uit geven, voor 20 euro heb je een goede cd lezer/brander.

usb3.0 is backwards compatible met usb2.0 (stekkertje van usb2.0 past in een usb3.0 aansluiting en andersom).

ik kan jammer genoeg niet mee genieten van het mooie beeldscherm, dus zou je mij nog even de link willen geven;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.