Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Log in om dit te volgen  
gerancos

Goede (gratis) spyware verwijderaar gezocht

Aanbevolen berichten

Weet er iemand een goede gratis Spyware verwijderaar? Ik heb er al meerdere geprobeerd maar het betreft meestal 'trial versions' die wel spyware opsporen maar daarna registratie (kopen) vereisen om ze te verwijderen...

Ik ben dus op zoek naar een simpele, efficiënte en vooral volledig gratis spyware verwijderaar, die werkt onder windows 7...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik kan de tip van wouterskurtt enkel bijtreden, MBAM is een gratis topper.

Hier ( Gratis anti-spyware | Gratis Software Site ) vind je een overzicht van gratis anti-spyware software.

Als je ze individueel aanklikt krijg je een gedetailleerde beschrijving, tips, instructies, screenshot, downloads, enz...

Hier thuis wordt alles minimum 1 x per week gescand met MBAM en SuperAntiSpyware, als er rotzooi op je systeem zit zal er na een scan door deze twee weinig door de mazen van het net glippen.

Succes !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Wat vinden jullie van Spybot? Ik heb hem vorige week hier gevonden spyware verwijderen : spybot en geïnstalleerd, hij heeft in ieder geval heel wat nasty spullen gevonden en verwijderd :-)

Is die MBAM beter (die heb ik namelijk nig niet geprobeerd) of is spybot goed genoeg?

MBAM is de beste. Maar ik heb het ooit meegemaakt dat MBAM iets niet vond dat Spybot wel vond. Ik gebruik beide al jaren. Ze zijn complementair, maar MBAM is zeker de grondigste, hoe contradictorisch dit ook mag klinken. Dus beide gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!