Ga naar inhoud

Outlook 2003


sjaak.witkam

Aanbevolen berichten

Mijn vraag is:

Ik heb een nieuwe laptop met daarop Windows 7 en Office Home premium (64 bit).

Op mijn oude laptop had ik Windows XP, Office 97 en Outlook 2003. Hiermee heb ik altijd naar tevredenheid mee gewerkt. Kan ik Oulook 2003 nu ook op mijn nieuwe laptop installeren, en zoja waar haal ik dat vandaan. Het in n.l. niet van de Office 97 CD te halen.

Ik zou dus een losse versie moeten hebben. Wie weet hiervoor een oplssing?

Met vriendelijke groet, Sjaak Witkam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op je office 97 staat inderdaad geen outlook versie 2003.

Je kan outlook 2003 zeker op je nieuwe laptop installeren, maar daar heb je een installatie-cd met outlook 2003 voor nodig.

Outlook 2003 vindt je terug op het pakket office 2003.

Momenteel is het office 2010 en of outlook 2010 die verkocht wordt.

Of je nog ergens een oudere versie zoals 2003 kan kopen betwijfel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel hartelijk bedankt voor de snelle reactie.

Even iets recht zetten: ik heb een Office CD 2003 met Oulook, alleen als ik daarvan Outlook wil installeren krijg ik de melding:

Het programma Setup.exe kan NIET worden gestart vanwege incompatibiliteit met 64 bits versie van Windows.

Dus vandaaruit kan ik niet installeren. Of is daar ook een oplossing voor?

Groetjes Sjaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze link vindt je hier een antwoord op, je zal moeten kijken welke versie van office 2003 je juist hebt want er staat:

Microsoft Office Small Business Edition 2003 en Microsoft Office Professional Edition 2003 omvatten Business Contact Manager 2003 (BCM). Outlook 2003 met Business Contact Manager Update wordt niet ondersteund onder 64-bits besturingssystemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.