Ga naar inhoud

kan de nieuwe messenger niet installeren


biological

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik kan niet meer op mijn messenger, hij zegt dat er een nieuwe versie is en dat ik moet updaten maar als ik dat doe dan begint het allemaal goed en op het laatste staat er dat hij het niet heeft kunnen installeren.

Er is een netwerkfout opgetreden bij het lezen van bestand c:\WINDOWS\Installer\Messenger.msi.

Sluit alle onderstaande programma's (alles is gesloten) en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatieprogramma. hr:0x80070643

Heeft iemand enig idee hoe ik messenger er toch op zou krijgen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zapmessenger gebruikt. De messenger staat nog steeds op pc als ik nu wil aanmelden zegt hij dat service tijdelijk onbeschikbaar is.

En als ik de nieuwe messenger wil downloaden krijg ik volgende melding: C:\Documents and settings\mariella\local settings\temporary internet files\content.IE5\YXJQ627F\wlsetup-web[1].exe is geen geldig win32 toepassing.

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ZapMessenger nodig heeft, is dat .NET 2.0 framework op de pc moet zijn geïnstalleerd via Windows Update. Als deze ontbreekt kan het van Microsoft site worden gedownload.

Probeer eens opnieuw met zapmessenger.

Welke versie van messenger wil je verwijderen?

Als je windows live messenger gebruikt kan je ook eens proberen met deze.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Je oude messenger werkt terug zoals het hoort?

Maar je krijgt MSN niet verwijderd?

Heb je eerst geprobeerd via configuratiescherm, dan software verwijderen?

Dan ook zapmessenger enz.........

En niks lukt???

Wat je altijd nog kan doen als je echt die nieuwe versie wil is:

Via revo uninstaller.

Hier de download.

Hier de handleiding.

[ATTACH]8669[/ATTACH]

revo uninstaller.pdf

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.