Ga naar inhoud

computer loopt vast


langkoeas

Aanbevolen berichten

Als mijn beeldscherm in de energie modus gaat (na 3 min) en ik hem daarna weer wil gebruiken dan komt het scherm met alles erop weer terug maar het staat dan muurvast.

Ik moet de computer stroomloos maken voor ik hem weer kan opstarten.Als ik hem daarna uren gebruikt heb ik geen problemen,rara wat is dat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel meerdere pc's die dergelijke problemen hebben.

Check eens hoe de instellingen daarvan zijn.

Open configuratiescherm --> hardware en geluiden --> energiebeheer.

post-20447-1417704288,3871_thumb.png

Nu klik je op 'schema instellingen wijzigen' bij het gebruikte schema, je krijgt dan onderstaand scherm.

Hoe zijn daar de instellingen voor slaapstand ?

post-20447-1417704288,4292_thumb.png

Je kan alvast eens proberen met op F5 te duwen op het moment dat je scherm vast zit.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc blokkeert, wat bedoel je daar eigenlijk mee?

Als je pc in slaapstand gaat of sluimerstand is het normaal dat je pc uit is.

Je moet die optie dan uit zetten bij je instellingen voor energiebeheer.

Dit doe je via configuratiescherm en dan energiebeheer.

Kies de schema- instellingen wijzigen. Kies daar dan de pc in slaapstand zetten "nooit".

In het volgende scherm de geavanceerde instellingen wijzigen, kan je ook nog instellingen wijzigen.

[ATTACH=CONFIG]8789[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8790[/ATTACH]

Wil je de slaapstand behouden , zo moet je de pc terug aan zetten:

U kunt de meeste computers uit de energiebesparende modus halen door de aan/uit-knop van de computer in te drukken. Niet alle computers zijn echter gelijk. Het is ook mogelijk dat u de computer uit de slaapstand kunt halen door op een willekeurige toets op het toetsenbord te drukken, door met een muisknop te klikken of door bij een laptop het deksel te openen. Raadpleeg de documentatie bij uw computer of ga naar de website van de fabrikant voor meer informatie.

post-23245-1417704294,1434_thumb.jpg

post-23245-1417704294,166_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt in energiebeheer een instelling gedaan dat na 3 min ofwel je pc in slaapstand of sluimerstand gaat.

kijk die instellingen na zoal al in bericht 4 en 7 aangehaald is.

Zet die instelling eens uit, zodat je pc niet in slaap of sluimerstand gaat.

Wat doet je pc dan na 3 min?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.