Ga naar inhoud

sedert paar dagen heb ik geen draadloos internet meer


candise

Aanbevolen berichten

Het begon enkele dagen geleden , toen kon ik het nog oplossen met telkens mijn router te resetten, kabel uittrekken, minuutje wachten, en ik had weer internet, nu heb ik niets meer, enkel nog een geel driehoekje bij mijn verbinding .... Momenteel zit ik aan de kabel maar dit is moeilijk voor mij, want dan moet ik constant op dezelfste plaats blijven zitten, zo zit ik s avonds graag nog wat in mijn bed met mijn laptop.

IK heb al gebeld naar internet technische dienst , daar moest ik naar apparaatbeheer gaan, naar netwerkadapters, daar zag ik 3 dingen :

.atheros ar5b93 wireless network adapter

.broadcom netlink gigabit ethernet

.microsoft virual wifi miniport adapter #3

daarvan moest ik de eerste aanklikken, rechts klikken , installatie ongedaan maken en dan naar actie en daar dan zoeken naar gewijzigde apparaten, ...

en ja, die kwam er weer bij mijn atheros en ... ik had terug draadloos internet, voor zeker een avond, maar nu heb ik al paar avonden geen internet meer draadloos, ik heb het zelf ook al gebprobeerd, het lukt me 5 minuten om intenet te hebben en dan springt ie weer op geel driehoekje

weet er iemand hoe ik terug gewoon mijn draadloos terug krijg ? alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op 2 verschillende laptops hetzelfde probleem hebt met je draadloze verbinding, zit de fout meestal bij de router en niet op de pc.

Probeer te herstarten, zoals Stegisoft zegt.

Als dat niet helpt, probeer dan de router eens op een ander kanaal te zetten. Dan moet je natuurlijk ook op de pc het kanaal aanpassen.

Het kan ook zijn dat het draadloze deel van de router gewoon de geest heeft gegeven.

Dan kan je ofwel een nieuwe router kopen ofwel een gewoon draadloos accesspoint en dit met een kabeltje aansluiten op de router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.