Ga naar inhoud

windows vista kan geen bureaublad achtergrond meer invoegen


verodup

Aanbevolen berichten

Hallo,

kan je misschien iets meer toelichting geven bij het probleem dat zich stelt?...

Normaliter wijzig je je bureaubladachtergrond als volgt : je zet je cursor op een willekeurige lege plaats op je bureaublad.

Nu klik je RECHTS en dan selecteer je onderaan 'aan persoonlijke voorkeur aanpassen'.

Bij 'persoonlijke instellingen' selecteer je 'bureaubladachtergrond', je kan nu de locatie selecteren waar de gewenste afbeelding moet opgehaald worden.

Heb je die werkwijze gevolgd ?

Meer info hier : ( http://support.microsoft.com/kb/946806/nl )

Grtjs.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al gedaan, ik verander van tijd tot tijd van bureaachtergrond,

Maar sinds ik problemen heb gehad met een trojaans paard en het opgelost is met dank aan pc helpforum kan ik mijn achtergrond niet meer veranderen, enkel de kleur. anders niets meer mijn oude bureau achtergrond is ook verdwenen.

Zelfs de bureau achtergronden van windows kan ik niet meer zien.

Mischien heeft dit er iets mee te maken sinds dit geval, als ik afbeeldingen probeer te openen staan enkel de bestandnamen erop en als ik dan wijzig van grote pictogram naar kleine pictogram is alles wel zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook eens gehad na een virus

Ik ben naar de website van mijn laptop gesurft, daar heb ik een "wallpaper picture position enabler"

driver gedownload voor mijn besturingssysteem. (blijkbaar heb je daarvoor ook al een driver voor nodig, go figure)

Deze was gewist of beschadigd bij het verwijderen van mijn virus, hopelijk ben je er iets mee.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.