Ga naar inhoud

Outlook 2010 HULP


harryvb

Aanbevolen berichten

welke browser gebruik je?

heb je google chrome verwijderd?

Gebruik je internet explorer?

probeer het volgende eens:

Open Internet Explorer

Kies Extra - internet-opties - Klik op het tabblad "Programma" en stel IE in als standaardbrowser.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik ie8

ik heb google juist erbij gezet, de links in outlook gingen nu open in google chrome.

dan heb ik ie8 terug als standard gezet en dan kreeg ik de keus om de links te openen met ie8 of chrome, ik gaf aan ie8 en het werkte links werden geopend in ie8 maar ik moet telkens opnieuw de keuze maken bij elke link die ik aanklik in outlook 2010.

ik heb dan chrome er terug afgegooid en het oorspronkelijke probleem is er terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem wordt veroorzaakt door het verwijderen van google chrome.

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Als ccleaner je probleem niet oplostprobeer dit eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

cc cleaner uitgevoerd en fix geprobeerd maar probleem blijft, met enkel ie8 op de pc

"deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"

Als ik chrome erbij zet en als standard instel gaan de links open in chrome, zet ik ie8 als standard moet ik kiezen openen met chrome of ie8, als ik dan aanvink gebruik deze altijd dan bevriest dat beeldje en heeft het dus ook niet het vinkje niet aangenomen dat ik zet bij altijd openen met ie8.

aangepast door harryvb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag eerst Google chrome verwijderen, doe dan het volgende:

Sla volgend bestand op, op het bureaublad. [ATTACH]8759[/ATTACH]

Wanneer je het zip bestand opent zie je dat er 1 .reg bestand in zit-> Sleep dit bestand naar het bureaublad en dubbel klik dit bestand.

Bevestig alle meldingen met OK of Ja. De register waarden die niet worden teruggezet na het verwijderen van Google Chrome worden met dit .reg bestand gecorrigeerd.

explorer_repair_defaults.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er op dubbelklik moet ik een program kiezen waar ik het mee wil openen, ik neem regedit.exe maar krijg dan de melding dat het geen registerscript is, het heeft ook niet de extentie .reg

---------- Post toegevoegd om 21:08 ---------- Vorige post was om 20:59 ----------

ik heb hetzelfde bestand gedownload van een andere site chrome erafgezwiert cc cleaner opgestart ie8 als standaard gezet en het reg bestand ingevoerd in het register , probleem blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.