Ga naar inhoud

windows movie maker


zeerover

Aanbevolen berichten

Ik heb zo een 150 tal foto's op het programma windows movie maker gezet. Ook muziek er bij een overgangen

In totaal staat er nu voor 18 min en 50 sec foto's op de tijdsband.Maar de tijdsband loopt door tot ongeveer 37 min. Als ik nu alles opslaat en ik bekijk de zaak dan speelt hij gewoon door zonder dat ik natuur nog iets zie.

Hoe kan ik het pragramma afsluiten op 18 min de tijd dat de montage beeindigd is.

Al vast bedankt voor eventueele info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fabian

Ik heb dat geprobeerd met dat rode streepje maar het lukt niet. Ik ik kijk naar het vb schermpje boven de tijdslijn dan blijft het afspeellijntje steeds bijna in het midden. maw dat duid aan dat het filmpje nog maar voor de helft afgespeeld is. Dus als ik het niet stop dat speelt het verder af natuurlijk zonder beeld of klank. Ik kan het natuurlijk opnieuw maken maar daar zitten wel wat uurtjes werk in.:-) Nog een bedankje voor je antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je kan hier een printscreen als bijlage toevoegen aan een bericht.

Maken van een printscreen : je drukt de 'alt'-toets in samen met de Prt Scr-toets.

Nu open je 'paint' en klikt daar op 'plakken' links bovenaan.

Eventueel kan je nu namen, ip-adressen, bepaalde dingen die je liever privé houdt maskeren.

Nu kies je voor opslaan, nadien kan je dan je printscreen hier op het forum oploaden als

bijlage.

Een andere mogelijkheid is het knipprogramma ( http://www.pc-helpforum.be/f204/vista-knipprogramma-30049/ ), waarmee je stukken 'uit je scherm knipt' en opslaat op je pc (map afbeeldingen).

post-20447-1417704302,6835_thumb.jpg

post-20447-1417704302,6464_thumb.jpg

Heb jij de ganse cursus die ik als tip doorgaf in mijn eerste reactie hier doorlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-2617-1417704303,9563_thumb.jpg

Hallo Asus heb jammer genoeg nog niet te veel tijd gehad om alles door te nemen. jean- pierre bedankt voor de tip voor het print screen.

Op het screen ziet je dat het streepje staat op het einde van de fotos en ook de muziek.

Het lijntje onder het video scherm staat ongeveer in het midden. En dit gaat dan voortbewegen tot op het einde van de tijdslijn. Ook al is mijn voorstelling reeds lang gedaan. Ik heb het ook geprobeeerd met dat rood lijntje maar niets help.

Mogelijks is de voorstelling duidelijker met de foto

mvg

aangepast door zeerover
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.