Ga naar inhoud

formateren en windows xp eropzetten

Elsje

Aanbevolen berichten

hoi hoi

wie kan mij helpen

ik heb sinds kort een laptop,windows 7 staat erop en ik wil windows xp instaleren,maar als ik de dvd erin doe dandoet hij het niet,ik krijg dam compi nog wat problemen,en als ik opstart krijg ik inderdaad gebruiker met daaronder andere gebruiker en dan word er gezged ga naar bios om op del te drukken,maar dat lukt ook niet

kan iemand mij daarmee helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt een antwoord op je vraag, maar waarom zou je windows 7, die in mijn ogen veel beter is dan windows xp, willen vervangen door xp. Je loopt namelijk ook meer en meer het risico dat je hardware niet meer ondersteund wordt. Het is een beetje als in een nieuwe wagen met ingebouwde gps, de GPS vervangen door een klassieke autoradio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Elsje,

Deze link is de handleiding voor installatie van windows xp.

Maar inderdaad waarom wil je er windows xp op hebben?

Moest je het toch doen, zorg dat je eerst een backup maakt van je huidige systeem. Zo maak je die.

Heb je recovery-cd's van je windows7? of de orginele installatie-cd van windows 7?

Maak ook een herstel-cd van windows 7, is altijd handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.