Ga naar inhoud

pc start niet volledig op


wannes45

Aanbevolen berichten

halo ik weet niet veel van computers en ik starte vandaag mijn pc op en er kwam een blauw scherm van een crash en dat ik men pc opnieuw moest opstarte dus dat deed ik en toen ik hem dan weer opstarte kwam er alleen dat eerste schermpje van reclame of iets en dat je f8 of del voor opties kan drukke

en dat scherm blijft heel de tijd staan en als ik f8 of iets doe gebeurt er niets en nu als ik de pc op zet komt er geen scherm het blijft gwn zwart en men muis geeft ook geen licht en daar voor wel

wat kan het probleem zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor je hem nog "zoomen". Hoor je de ventilator nog?

Probeer dan mijn tip hierboven van het uittrekken van usb eens. (zeker usb van externe harde schijf uittrekken)

Wat soms ook helpt, is PCI kaarten uit de pc halen.

Bv. de netwerkkaart uithalen en dan weer insteken. Laat de grafische kaart natuurlijk steken.

Ik heb ook een Medion-pc gehad, en ik weet dat die truk soms werkte.

Ook kan je voeding stuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alleen nog maar toetsebord en muis in steeke en ik heb grafische kaart er al in en uit gedaan om te ontstoffe is dat erg?

en die andere kaarten die je zei weet ik niet zitten denk ik

---------- Post toegevoegd om 23:35 ---------- Vorige post was om 23:21 ----------

en ja ik hoor de ventilator nog zoomen ik heb de 1ne kap van die pc er nog niet op gezet en dan zie ik de ventilator draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou de netwerkkaart er eens in en uit moeten halen. Ik heb het ooit meegemaakt met een Medion-pc, dat dat de oorzaak was dat hij niet meer opstartte en zwart scherm kreeg.

Dat is de kaart waar je de telefoonaansluiting (voor internet modem) op aanplugt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk op de achterkant van de pc waar de aansluiting zit voor de netwerkkabel.

Als daar aan de binnenkant van de pc een kaart tegenover zit, is dit de netwerkkaart.

Als de netwerkaansluiting bij op het blok zit met de aansluitingen van het moederbord (bvb vga aansluiting, usb poorten, aansluitingen voor microfoon en luidspreker), dan heb je geen netwerkkaart maar is de netwerkaansluiting geintegreerd op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.