Ga naar inhoud

film zien


leniefiets

Aanbevolen berichten

op de desk -top met windows XP en de zelfde server als op de lap-top kan ik bepaalde site wel film kijken maar op de laptop niet.

ik heb geen restricties aangebracht ( misschien een derde die wel eens heeft getweeked). Eerder kon het op de laptop namelijk ook. De site die ik bedoel kan ik wel openen maar na klikken op een gekozen trail > geen trail. wel gewoon de hele site.

Op een andere site kan ik wel trails zien. Wie o wie kan mij aangeven hoe ik weer die trails kan zien o de lap-top.?

Alvast dank voor de reactie.

Leniefiets

De pc is oud met windows XP , de lap-top is de Acer Aspire 9300. met Vista home.

Ik heb geen bluetooth-stick.

De trails van de zelfde website doen het dus op de pc wel maar op de laptop niet !! ???

Kan je hier iets mee ?.

Ik moet nu wel eten koken.

Groet, Leniefiets.

aangepast door Jürgen
Samenvoegen berichten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk zo te zeggen.

Want blijkbaar kan je het op bepaalde sites wel via de laptop.

Zal met de website te maken hebben. Welke is het?

Welk soort trailer ze af spelen.

Misschien mis je adobe flash player of iets anders.

Kijk eens bij je geïnstalleerde programma's of adobe flash player er tussen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ADOBE FLASH PLAYER 10 ACTIV, + 10 PLUG IN EN ADOBE SCHOCKWAVE PLAYER 11.5.

iK BEN WAT HUIVERIG DE SITE TE NOEMEN. hET FEIT LIGT ER DAT IK OP DE LAPTOP DE SITE WEL KAN OPENEN MAAR DE GEKOZEN TRAILS NIET TE ZIEN KRIJG TERWIJL IK DIEZELFDE SITE OP DE PC OOK KAN OPENEN MAAR JUIST WEL DE TRAILS KAN ZIEN. ALLEEN DIE IS OUD EN TE LANGZAAM VOOR FILM. bOVENDIEN IS HET INTRIGEREND OMDAT IK HET EERDER WEL OP DE LAPTOP KON ZIEN.

iK DACHT ZO ER IS EEN INSTELLING GEWIJZIGD, MAAR WELKE DAN, IK HEB ER DIVERSE GECONTROLEERD WAARVAN IK DACHT DAT DIE INVLOED ZOUDEN KUNNEN HEBBEN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik alstublieft in het vervolg gewone tekst in plaats van hoofdletters.

Hoofdletters in forumberichten staat gelijk met roepen (tenzij het gaat om afkortingen, merken of modellen van toestellen of onderdelen).

Probeer met systeemherstel de laptop eens terug te zetten naar een herstelpunt toen je de trailers nog wel kon bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.