Ga naar inhoud

Kan Wachtwoord niet wijzigen


geoffke001

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen terwijl ik er wel mee kan inloggen.

Het probleem deed zit voor wanneer er op mijn computer een venstertje rechts onderaan verscheen dat ik best mijn wachtwoord eens zou veranderen.

Dus klikte ik op dat venstertje en veranderde mijn wachtwoord, tot daar had ik geen problemen. De volgende dag leg ik mijn pc terug aan, en er kwam op dat de gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is, Ik kon dan wel op OK klikken en dan kwam er een veld waar ik mijn wachtwoord kon ingeven. Dat deed ik ook, en zo kom ik op mijn pc. Maar als ik mijn wachtwoord bij gebruikers account wil wijzigen dan lukt dit niet.

Kan iemand me helpen?

Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 vraagt zelfs om je paswoord te wijzigen zelfs al heb je er geen.

Eigenlijk moet je dan gewoon negeren, ik bedoel geen paswoord invoeren en dan gewoon bevestigen.

Maar jij had blijkbaar wel een paswoord en je hebt het veranderd.

Wil je direct naar je bureaublad gaan zonder die paswoord- vraag, indien dit liever hebt, doe dan dit.

Wil je wel nog met een paswoord werken.

Moeten we verder zoeken.

Zoals ben je ingelogd als administrator? welk soort account heb je dus?

Maar opgelet, want de forumregels verbieden oplossingen te geven met het zoeken naar wachtwoorden.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

opgelost, ik heb het via geavanceerd gebruikersbeheer een wachtwoord ingesteld. en dan heb ik het wachtwoord verander en verwijderd bij gebruikersaccounts.

Dank u wel

Dit bericht heb je in een ander topic geplaatst.

Als het voor jouw opgelost is mag je op de knop opgelost klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.