Ga naar inhoud

MSN 2011 / draadloos toetsenbord


brandonc

Aanbevolen berichten

--> MSN 2011 probleem <--

Ik haat de msn 2011 zeg plz hoe ik er van af kan geraaken en terug de 2009 ofzo kan opzetten want ik vind die echt nergens meer om te downloaden

--> Draadloos toetsenbord probleem <--

Ik heb vandaag een draadloos toetsenbord gekocht voor op men pc maar op men pc staat windows xp pro en Ubuntu maar ik kan kiezen welke twee ik wil maar men draadloos toetsen bord werkt niet wanneer ik wil kiezen tussen die twee hoe kan ik dit oplossen

Mvg

Brandon Convents

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in het bios of onderstaande opties op ENABLED staan?(voornamelijk de bovenste optie!!)

USB Keyboard Support

USB Mouse Support

USB Storage Support

USB Legacy Suport

Meestal terug te vinden bij "Integrated Peripherals" onder de tab "Advanced BIOS Features".

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring leert me ondertussen dat het weinig zin heeft om een eerdere versie van messenger terug te zetten...

Deze zal zowiezo door Windows Update bijgewerkt worden...erger nog : bij het inloggen op de oude versie krijg je na verloop van tijd de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is...

Inloggen lukt dan niet meer zonder opnieuw naar de versie 2011 te gaan... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.