Ga naar inhoud

draadloos internet


keeperke

Aanbevolen berichten

Hoi

ik heb een Packard Bell van ALP-T19, nu zit ik met een kleine vraag ik zou graag op deze laptop draadloos internet hebben. Ik heb thuis een modem van Belgacom. Hoe kan ik draadloos internet op de pc krijgen. Zou ik dat kunnen via een USB verbinding of moet ik mij om een internetkaart. En welke soort??? Mijn laptop draait op windows XP

Bedankt bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maak gemakshalve een snelkoppeling op je bureaublad om vandaar uit je apparaatbeheer te openen.

Rechtsklik op een lege plaats op het bureaublad en kiest de optie “Nieuw” in het menu dat verschijnt. Zoals je ziet verschijnt er een nieuw menu. Hierin klik je op de optie “Snelkoppeling”.

Zoals je zal zien, opent er zich een nieuw venster. Hierin moet je deze tekst letterlijk kopiëren: C:\WINDOWS\SYSTEM32\DEVMGMT.MSC

Als je deze tekst gekopieert hebt, klik je op “Volgende”. Nu kan je een naam ingeven voor je snelkoppeling, gemakshalve kan je deze “Apparaatbeheer” noemen. Hierna klik je op “Voltooien”. Zoals je zal zien, is er nu een snelkoppeling aangemaakt op het bureaublad.

Open nu je apparaatbeheer via die snelkoppeling.

Kijk ook eens in netwerkverbindingen, dan bij draadloos.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten met een paar laptops al reeds op het draadloos netwerk heb elders ook al geprobeerd en kan daar eveneens geen draadloss netwerk verkrijgen.

---------- Post toegevoegd om 19:59 ---------- Vorige post was om 19:45 ----------

Bij netwerkadapters staat er

- 1394 netwerkkaart

- sis900 based pci fast ethernet adapter

dus zo te zien heb ik een netwerkkaart maar hoe komt het dan dat ik geen draadloos netwerk heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onderaan de laptop twee stickers staan de ene is met de gegevens van de laptop zelf

p/n:PB40E01080

s/N:100313840321

de tweede sticker is

windows xp home edition nec

6856570400

product key

PC Helpforum moderator bericht:
Nooit je windows sleutel posten

00043-694-032-964

X11-45374

hoop dat je dit bedoelt

---------- Post toegevoegd om 20:55 ---------- Vorige post was om 20:49 ----------

Er zijn onderaan twee stickers

de eerste gaat over de pc zelf

P/N:PB40E01080

S/N:100313840321

De tweede sticker gaat over

windows xp home edition nec

6856570400

PRODUCT KEY

00043-694-032-964

Ik hoop dat dit het was wat je nodig had

---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- Vorige post was om 20:55 ----------

Er hangen twee stickers op de eerste gaat over info van de laptop

P/N:PB40E01080

S/N/100313840321

aangepast door kweezie wabbit
smileys uitgeschakeld
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.