Ga naar inhoud

Grafische kaart


hasan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen, waar ik mee kan gamen en kan gebruiken voor school en werk.

De Nvidia geforce gt serie wordt aangeraden, maar niet precies welke?! Dus ik heb hierbij hulp nodig. Zouden jullie willen kijken welke videokaart het beste past op mijn computer. Ik wil graag spellen spelen zoals COD4 of GTA IV. Ik hoop dat de onderstaande gegevens genoeg zijn. (Het liefst wil ik een zo goedkoop mogelijk videokaart, rond de 125 euro bestedingsruimte):-):-)

Gegevens:

Dell Dimension E520

Dual Core Intell Pentium D 805, 2666 Mhz ( 20 x 133 )

Moederbordnaam: Dell DM061

Systeemgeheugen: 3 x 1024 mb

Bios Type: Phoenix (08/30/06)

Videokaart: Intel® G965 Express Chipset Family (256)

Geheugencapaciteit: 160 gb.

Orgineel Kloksnelheid: 2667 Mhz

Bus breedte: 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, je PC is nogal aan de trage kant. Ik kan niet meteen vinden of je moederbord PCIe of AGP sloten ondersteunt. Zelfs al zou je PCIe hebben, je voeding zou waarschijnlijk ook vervangen moeten worden mocht je er een nieuwe videokaart willen insteken. Je zou ook onmiddellijk een serieuze bottleneck vormen. Eigenlijk is het dus niet aangeraden.

Kan je eens kijken van binnen van welk merk en wattage de voeding is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed lees dan heeft deze persoon hetzelfde moederbord en heeft hier een pci aanlsuiting op:

delforum

dit betekend dat er sowieso een pci videokaart in kan, maar ik heb geen idee of die videokaarten wel snel genoeg zijn of überhaupt een verbetering.

---------- Post toegevoegd om 22:45 ---------- Vorige post was om 22:43 ----------

Oei, je PC is nogal aan de trage kant. Ik kan niet meteen vinden of je moederbord PCIe of AGP sloten ondersteunt. Zelfs al zou je PCIe hebben, je voeding zou waarschijnlijk ook vervangen moeten worden mocht je er een nieuwe videokaart willen insteken. Je zou ook onmiddellijk een serieuze bottleneck vormen. Eigenlijk is het dus niet aangeraden.

Kan je eens kijken van binnen van welk merk en wattage de voeding is ?

dan kan hij net zo goed meteen kijken of hij niet een PCIE aansluiting ziet, want als die er in zit dan kan hij er sowieso wel een PCIE videokaart er in zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.