Ga naar inhoud

Willekeurig vastlopen van PC!!


Jean-Pierre

Aanbevolen berichten

Helaas wel ja maar de zaken die overblijven zijn geheugen-cpu of mb dus neem ik het besluit om gewoon terug naat AMD over te stappen.

Met AMD heb ik dergelijke problemen NOOIT ondervonden en sinds ik op Intel ben overgegaan heb ik het ene na het andere probleem.

Ik zeg daarmee niet dat Intel slecht is hoor versta me zeker niet verkeerd maar ergens wringt er iets in het huidig systeem dat dit veroorzaakt.

Vraag is enkel WAT!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firewall van windows zelf draait hier en nooit problemen mee gehad alsook de antivirus.(MSE)

Daar valt dus het probleem niet te zoeken lijkt mij.

Het geheugen daarstrak getest en geen problemen gevonden alsook nagekeken of die in de lijst voorkomt van compatibel geheugen (wat ik trouwens altijd doe alvorens over te gaan tot aankoop)voor het moederbord dus ook dat kan volgens mij uitgesloten worden.

Rest nu de cpu of moederbord en net dat is me iets te duur om zomaar te vervangen om dan alsnog hetzelfde probleem te ondervinden.

Als ik daar zekerheid in zou hebben dan geef ik daar graag mijn euro's aan uit maar dat is helaas niet zo.

In elk geval zijn jullie allemaal bedankt voor het meedenken.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.