Ga naar inhoud

Geluid en video doet raar


Jensraspoet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo, ik denk dat het probleem opgelost is door de driver (goed) te herinstalleren, het is voorlopig toch niet meer raar gaan doen.

maar door die driver te installeren, werken plots mijn multimediaknoppen op het toetsenbord niet meer..

bv die voor geluid luider te zetten, ze doen het wel nog, maar er komt niets meer op mijn scherm. normaal kwam er dan een icoontje op met een volumebalkje, maar nu niet meer.. ook de knop om een cd uit mijn computer te werpen gaat ook niet meer.. dus moet ik altijd naar computer gaan en daar rechtermuisknop en uitwerpen klikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar door die driver te installeren, werken plots mijn multimediaknoppen op het toetsenbord niet meer..

bv die voor geluid luider te zetten, ze doen het wel nog, maar er komt niets meer op mijn scherm

Dus als u op je toetsenbord volume omhoog doet, gaat dan het geluid harder? Zoja, dan werkt de driver.
ook de knop om een cd uit mijn computer te werpen gaat ook niet meer
Bedoel je de eject knop op je cd rom? of een speciale knop op je toetsenbord?

Dat alle multimediaknoppen niet meer werken, kan ook liggen aan het feit dat het toch niet de juiste driver is.

aangepast door Kurtt
ik had niet meteen door dat het hier een laptop betrof
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het geluid gaat harder, maar ik krijg het icoontje dat ik daarvoor normaal wel te zien kreeg, niet op mijn scherm.. voor een cd moet ik deze in een gleuf schuiven, dus via de knop op het toetsenbord moet ik hem er normaal uithalen, maar deze werkt niet.. de andere multimedia knoppen werken wel, maar zoals ik zei geen afbeelding ervan..

(het gaat over deze knoppen http://i.dell.com/images/global/products/laptop_studio/laptop_studio_highlights/laptop-studio-1555-design2.jpg )

ik heb windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een verschil tussen een driver en een toepassingsprogramma. De juiste driver heb je, maar het 'programma' om de knoppen te bedienen moet je misschien nog installeren. (ps: staat de driver misschien nog op bijgeleverde recovery cd's ofzo?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een verschil tussen een driver en een toepassingsprogramma. De juiste driver heb je, maar het 'programma' om de knoppen te bedienen moet je misschien nog installeren. (ps: staat de driver misschien nog op bijgeleverde recovery cd's ofzo?)

Inderdaad.

Maar dan moet hij dat toepassingsprogramma verwijderd hebben met het oplossen van zijn eerste probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat die driver mss de oorzaak niet was.. ik had/heb ook het probleem dat mijn computer constant blijft vastzitten. Ik had hier op het forum voor hulp gevraagd in een ander topic. Nadat ik combifix had gebruikt blijf hij wel niet meer hangen, maar ik had net daarna ook de driver geinstalleerd. dus na dit alles merkte ik dat van die knoppen en nam ik aan dat het aan de driver lag.. ik had mijn laptop dan herstelt naar een vorig punt en weer combifix gedaan en niet de driver, maar nu werkten de knoppen weer niet (ook iets mis met mijn mcafee trouwens) dus zal het daar wel aan liggen en niet aan de driver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt je PC teruggezet met een herstelpunt?

Het kan zijn dat daar malware in zit!

Doe anders dit eens:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.