Ga naar inhoud

Haperende filmpjes youtube


edpo

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds enkele weken problemen om filmpjes van youtube af te spelen, ze haperen na een 30sec terwijl er op het scherm een draaiend cirkeltje verschijnt (inladen...) en dit blijft zo. Ik kan nooit een filmpje helemaal bekijken.

Wat kan het probleem zijn ?

Vroeger had ik NOOIT problemen, mijn PC loopt op vista en ik heb een fisiek geheugen van 3070 Mb en een Fibernetverbinding van Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, dit is hetzelfde probleem als hier omschreven: http://www.pc-helpforum.be/f169/kan-geen-videos-meer-kijken-op-32250/

Bij deze quoteer ik mezelf:

Youtube heeft onlangs nog wat aanpassingen doorgevoerd en hun nieuwe video player zou gebruik maken van de zogenaamde 'StageVideo API'. In sommige gevallen kan dat problemen geven.

Ik vermoed dat ze bij youtube al wel een oplossing aan het uitzoeken zijn, maar wanneer die er komt weet ik natuurlijk niet.

Een tijdelijke oplossing is om de hardware versnelling uit te schakelen van je flashplayer.

Stap voor stap:

1) ga naar youtube.be

2) ga naar een kanaal (bijvoorbeeld: YouTube - Kanaal van YouTube )

3) start het filmpje (druk op play) [ter informatie: normaal kan je wel filmpjes kijken vanaf de uploader zijn/haar kanaal]

4) klik rechtermuisknop op het filmpje (terwijl het speelt) en ga naar 'instellingen'

5) dan verschijnt er een klein venstertje met de tekst 'Hardwareversnelling inschakelen'. Vink dit uit.

Probeer dan nog eens naar een gewoon filmpje te gaan op youtube (niet op een kanaal).

In de toekomst kan je dan op dezelfde manier de hardware versnelling terug inschakelen...nadat ze het probleem hebben opgelost.

Laat ons even weten of deze oplossing ook voor jou heeft geholpen. ;-)

mvg,

FunyBoyke

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, ik denk dat ik je omschrijving verkeerd had begrepen.

Dit is inderdaad een ander probleem.

Het probleem is dus dat filmpjes stoppen met laden. Er speelt geen audio verder of dergelijke.

Heb je je cookies al eens verwijderd?

Probeer anders ook eens even de laatste versie van flash player te installeren( Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim je pc eens op met Ccleaner, info hier : ( http://www.pc-helpforum.be/f259/ccleaner-computer-opruimen-28046/ ), kijk ook of geschiedenis, tijdelijke bestanden, cookies opgeruimd worden in je browsers ?...

Check hier ( Telenet NV Speed Test ) je downloadsnelheid en kijk of het resultaat overeenkomt met datgene dat je zou moeten behalen volgens je maandelijks pakket bij Telenet.

Heb je dit probleem bij elke browser ?...IE, Mozilla Firefox, Chrome, ... ?...

Heb je dit probleem enkel op Youtube of ook op andere sites, bvb deze ( Vimeo, Video Sharing For You ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost sinds vandaag... der reden was, je zult het niet geloven...

Ik heb een Fibernetaansluiting van Telenet, daarbij is er ook een draadloos internet voor eventuele labtops. maar dat hadden ze mij niet gezegd... Ik vernam het een paar dagen geleden. Ik maakte vroeger gebruik van een Belkin netwerkje voor mijn PC en laptop in netwerk te plaatsen. Blijkbaar moeten die 2 elkaar tegengewerkt hebben, want zodra ik de Belkin uitschakelde en overschakelde op Fibernet draadloos was het opgelost...

Kan dat de ware reden zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.