Ga naar inhoud

EIDwerkt niet met vasco 905 digipass


nesti

Aanbevolen berichten

hey ik heb hier een probleempje,

ik heb me gisteren een vasco digipass 905 gekocht om mijn paspoort te kunnen uitlezen.

nu is het probleem ik krijg deze niet in orde, normaal moet je de de vasco 905 niet instaleren bij vista en win 7 ,dus heb ik het programma van eID geïnstalleerd maar krijg nu steeds de melding Er zijn geen kaartlezers gedetecteerd / verifieer of de smart card service gestart is’ krijgt, dan kunt u best eerst controleren of de smart card service is opgestart.

alle updates zijn gedaan en ik heb win 7 servicepak 1

ook de standaard oplossingen van de site van eID heb ik gedaan en ook die van Vasco volgens de pc werkt dit app. perfect en zijn alle drivers geïnstalleerd

alvast bedankt

aangepast door nesti
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wel die heb ik reeds +- een keer of 10 opnieuw gedaan alles er af gegooit pc opnieuw opstarten eID instaleren kaartlezer insteken paspoort insteken en verder gaat hij niet ook bij de instalatie blijft hij hangen bij de stap 2 hij kan blijkbaar de kaartlezer niet herkenen

2. Verbind de kaartlezer met de computer

Q2_tcm147-26356.gif

Als de installatie van de software succesvol voltooid is, mag je de kaartlezer met je computer verbinden en je identiteitskaart in de kaartlezer steken.

De Quick Installer controleert vervolgens of de kaartlezer correct verbonden is met de computer en of de kaart correct in de lezer geplaatst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik perfect gevolgd daardoor snap ik er niks meer van:hmmmm: ik heb alles gedaan wat ze doen in hun stappen plan de problemen gezocht via vasco maar nu geef ik het zo een beetje op en heb veel zin om mijne 42 er eens op te zetten xD dan weet ik waarom het niet werkt

aangepast door nesti
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de Vasco 905 zijn er geen drivers nodig deze zijn normaal in windows zelf en wanneer ik via apparaten ga kijken en een driver controle doe krijg ik dat alle beste drivers reeds zijn geïnstalleerd dus denk ik toch dat dit in orde is of ik moet mis zijn natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje terug een gelijkaardig probleem gehad met een Smart Card Reader van ACR Windows 7 installeerde de standaard driver voor de card reader en ook in apparaatbeheer stond hij geïnstalleerd en zou het apparaat perfect moeten werken.

Als ik een identiteitskaart in het apparaat duwde gebeerde er niks, normaal zag ik aan een led op de cardreader als er data gelezen word als deze led flikkerde.

Na het installeren van de driver van ACR werkte de cardreader pas en werd hij uiteindelijk ook herkend door de software van van eID.

Dus ik zou zeggen probeer het eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.