Ga naar inhoud

Windows Live - Skydrive: documenten delen met anderen?


LL89

Aanbevolen berichten

Hi,

Binnen je Hotmail-account hebt je ook toegang tot Skydrive waar je documenten kan bewaren en online bewerken. Deze documenten kan je ook makkelijk delen met andere gebruikers.Maar weet iemand hoe je ze kan delen met niet-hotmail gebruikers (bv iemand met een gmail-adres) ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat werkt niet. De persoon krijgt dan de vraag om in te loggen met zijn hotmail (Windows Live) account (wat dus niet gaat want hij heeft een gmailadres)

Ik heb dit eens geprobeerd: Hotmail: Collaborate using Microsoft Office

Dan krijgt de gmail gebruiker een link waar hij het document kan bekijken, maar om het te bewerken moet hij weer inloggen (wat hij dus niet kan want hij heeft geen hotmail account...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan is er blijkbaar geen oplossing, toch bedankt.

Er is zeer zeker een oplossing : 2 minuutjes tijd om een sterk wachtwoord te verzinnen en een Windows Live ID aan te maken.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat elke internetgebruiker toegang heeft tot die documenten en daar dan ook nog eens kan wijzigingen kan in aanbrengen ? ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad geen vragen meer over dit onderwerp

(We zullen gewoon met Google Docs werken ipv Skydrive), maar ik had het nog niet aangeduid als "opgelost" omdat er eigenlijk geen echte oplossing is voor het probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.