Ga naar inhoud

Nieuwe Studie Laptop


Aanbevolen berichten

Beste forum,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop voor thuisgebruik en mijn studie te kopen.

Op het moment heb ik een HP Probook 4510s waarin een Core 2 Duo P7570 (2.26Ghz), 3GB Ram en een Ati M Radeon HD 4330 zit.

Deze had ik gekocht bij Norrod en ondanks dat hij het nog doet was ik hiermee aardig ontevreden. (Heel veel software van HP dat de laptop traag maakte en niet verwijderd kon worden en Norrod had veel problemen met het leveren van de laptop.)

Nu ik een nieuwe koop lijkt het me verstandig om een paar mensen te raadplegen dat hier meer verstand over hebben dan mij. (Voornamelijk op het gebied van bedrijven en merken.)

Ik heb wat rondgekeken en ik denk erover na om een Dell Inspiron 15R te kopen en dan de versie van 579 Euro. Meer informatie over Inspiron 15R-laptop | Dell

Wat betreft de hardware lijkt het mij een goede aankoop maar gezien mijn budget kan ik niet gebruik maken van een duurdere verzekering via Dell.

Daarnaast hoor ik vaak dat het een slechte merk is dat snel kapot gaat en dat de service slecht is.

Mijn vraag is dan ook of deze laptop maar ook het bedrijf Dell een verstandige keuze is. Ook of Dell er heel veel onnodige software op plaatst zoals HP of niet.

Alvast bedankt voor de hulp.

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell is inderdaad een bedrijf dat slechte service heeft, zodra er iets niet goed is. HP en Dell zijn allebei merken die allemaal software op je pc stoppen die je niet kan verwijderen. Ik zou toch echt voor een ander merk gaan. Misschien een Accer of Packard Bell? Of Apple, heb je wel gelijk Mac OS ipv windows, het is misschien even wennen maar veel prettiger, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees gemixde reviews. Consumenten zijn vaak negatief maar consumenten zijn vaak minder betrouwbaar. Critics geven vaak gemiddelde reviews.

Ik vind dat artikel handig. Ik wist dat Acer slecht was maar dat HP slechter was had ik niet verwacht.

Heeft iemand suggesties als alternatief op Dell dat dezelfde prijs heeft en ook hardware dat evengoed presteert?

Een toevoeging: het is een laptop dat goed moet kunnen omgaan met programma's zoals Sony Vegas, Adobe CS4 en dergelijke. Het moet gebruikt worden in de multimedia branche.

Daarnaast speel ik ook games als ik niets te doen heb maar het is een lage prioriteit. Een klasse 2 kaart is voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.