Ga naar inhoud

kan geen cd's afspelen


lotte

Aanbevolen berichten

hey

kan iemand me helpen pleas :adore:

me probleem is da k geen cd of videos kan bekijken ze zeggen:

Kan geen dvd-video afspelen. U moet mogelijk de beeldscherminstellingen aanpassen. Open het onderdeel Beeldscherminstellingen in Configuratiescherm en wijzig de schermresolutie en instellingen voor kleurkwaliteit.

wat moet ik doen

ik versta er niets van

groetten lotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lotte,

Kweezie wabbit bedoelt hiermee dat je het programma speccy moet downloaden en installeren.

Dan speccy opstarten.

Als het overzicht klaar is moet je bovenaan het scherm in speccy op file- publish snapshot selecteren.

en bevestigen met Yes.

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je Vista opnieuw hebt geinstalleerd op 3 maart en dat je het SP2 nog niet hebt.

Je kan het SP2 voor Vista hier downloaden.

Volgende foutmelding in je eerste bericht, zou de beeldschermresolutie niet helemaal goed staan.

Hoe je deze moet aanpassen, kan je hier lezen.

Stel de resolutie in op 1280X800 en de kleur op true color of hoogste (highest).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.