Ga naar inhoud

CPU Cooler Rammelt for Socket 478 for P4


Hawkwind

Aanbevolen berichten

Hoi Geachte Team

Ik heb een vraag , betreft de CPU Koeler van mijn PC maakt een rammelend geluid,

heb ik nu nieuwe koeler gekocht,en erin gezet,

maakt deze nieuwe koeler ook een rammelend geluid.

Mijn vraag is, wat kan hier de oorzaak van zijn,

Alvast bedankt voor u reactie

M.v.g

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean Pierre

Bedankt voor je reactie, ik heb alles gecontroleerd maar de Cooler raakt niets, ik

heb zelfs een nieuwe koeler erin gezet, maakt hetzelfde rammelend geluid, zelfs nog erger.

Ik vind het een vreemde situatie, ik heb ook het frame vast gezet ( stond een beetje los ) waarin de koeler gemonteerd

wordt maar dat hielp ook niet.

Dus de vraag is , wat is dan de oorzaak.

Mvg

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eventueel eens een foto maken van de binnenzijde van de pc met de boosdoener in het vizier,voeg dan die foto als bijlage toe in je volgende bericht.

Kunnen we eens kijken wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn want zo is het een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoeden gaat uit naar dat de fanbladen de koelvinnen raken!!

Kun je dit even nakijken door eventjes de fan eraf te halen en gewoon zo te laten draaien.(EVENTJES uiteraard gewoon om te zien of het lawaai dan wel weg is!!!)

Je hebt de koelvinnen toch schoongemaakt en stofvrij alvorens de nieuwe te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean Pierre

Als ik de PC opstart duur het de ene keer even voordat hij gaat rammelen een min of 5 of 10 ..

het ander moment kan het een half uur duren of langer voordat hij gaat rammelen....

Als ik dan de computer bijna plat leg , gaat het rammelen weg......

Mvg

Piet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de PC helemaal plat leg, gaat het gerammel over, even later zet ik de PC in de juiste stand.

Dan blijf het gerammel lang weg, om toch weer hele tijd later terug te gaan rammelen.

Men zou denken, zoals ik ....lig het aan de Fan , dus niet ....Ik heb er een nieuwe ingezet die begon ook gelijk

te rammelen .....Wie is hier expert in ........

Mvg

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.