Ga naar inhoud

CPU Cooler Rammelt for Socket 478 for P4


Hawkwind

Aanbevolen berichten

Resonanties zijn vaak moeilijk thuis te brengen. :argh:

Meestal word dit veroorzaakt door een draaiend onderdeel zoals je al aangeeft een fan.

Word door een fan bij een bepaald toerental een trilling opgewekt gaat deze door de hele behuizing, en vaak resoneert dan één of ander onderdeel van je behuizing.

Je zou als het geluid zich voordoet eens links en rechts of bovenop je behuizing kunnen drukken om te kijken of het geluid vermindert of geheel verdwijnt.

Ook zou je de fan die je verdenkt eens kunnen afremmen en kijken wat de uitwerking ervan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles zit vast wat hoort vast te zitten, dus ik weet het ook niet meer, dit gegeven is voor Jean-Pierre

Voor Dasie , ik heb inderdaad al verschillende keren links en rechts op de behuizing gedrukt , maar het blijft rammelen.

Het wordt dus ook niet minder, en draaiende fan afremmen, lijk mij niet te kunnen, of ik moet iets tegen fan houden. ???

Maar ik schreef al in mijn vorige berichten, als ik de PC plat leg, gaat het rammelen over, om daarna weer recht te zetten.

dan blijf het rammelen ook een tijdje weg, maar het komt altijd terug hoe dan ook.

Dus , het blijft een groot vraagteken ????????

Mvg

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.