Ga naar inhoud

Acer aspire T-671 werkgeheugen vervangen


woesj

Aanbevolen berichten

Acer aspire T-671 ;Intel®Pentium®4 CPU 3,GHz;Geheugen 2x512Mb;Type 32 bits;ATI-Radeon X-press1250.

Ik wil 2x 512Mb werkgeheugen vervangen door 2x Kingston KVR800D2N5/2G geheugen.

Handleiding is nooit in mijn bezit geweest.Verloren gegaan tijdens inpakken in de winkel !

Hoe moet ik die geheugens vervangen?Moet ik eerst die oude printen (2x512Mb) uitnemen en op dezelfde plaats die aangekochte (2x 2Gb) printen installeren?Ik heb vroeger nooit aan computers gewerkt en ik wil zeker spelen.

Ik heb getracht van een berichtje te sturen naar Acer.be,maar ik moet mijn serienummer invullen van de computer en ik krijg die mail niet verzonden,omdat ik een fout serienummer intik,maar ik heb de juiste cijfer/lettercombinatie opgegeven! Ik heb dat nr.meerdere malen nagezien en toch.....

Ik heb mijn computer gekocht bij Fnac shopping center Wijnegem in 2007.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vergeet niet de netspanning af te koppelen voor je begint met het vervangen van het geheugen...

Zorg er voor dat je 'ontladen' bent, raak dus eerst bijvoorbeeld de radiator in je woonkamer aan...

Ivm met statische electriciteit draag je best geen fleece, maar enkel katoen.

Het nieuwe geheugen wordt door je pc herkend na de opstart.

Grtjs.

aangepast door Asus
desktop ipv laptop
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan ben begonnen !Ik verwacht de eerstvolgende dagen een paar belangrijke berichten en nadien ga ik over tot aktie.

Ik vrees als ik aan de computer ga werken dat ik misschien een verkeerde beweging ga uitvoeren met als gevolg dat ik verder van huis sta.Ik heb nog nooit binnenin een computer gewerkt en ik vrees een beetje om er aan te beginnen. Toch alvast bedankt voor de interesse.Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Woesj,

Je moet geen schrik hebben,als je uitvoert zoals Asus en Kweezie wabbit het zeggen kan er niets mislopen.In een desktop heb je meer ruimte dan in een laptop!'K ben ook niet meer van de jongsten maar durf dat toch ook aan.;-)

Groetjes.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.