Ga naar inhoud

Windows7 en email


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Wat is voor Windows7 het beste emailprogramma?

Ik verklaar me....

Live Mail lijkt OK, maar kan geen berichtregels verwerken en valt dus weg voor mijn gebruik.

Outlook Express was altijd voor mij het beste, maar welke versie past best bij Windows7?

Is er van een ander fabrikaat een beter emailprogramma en welk? Berichtregels zijn voor mij héél belangrijk!

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het! Bedankt voor de info....

Ik gebruik reeds Live Mail 11 en kan ook berichtregels maken, dat is geen probleem, maar...

Ik heb 6 verschillende accounts, en wens met die berichtregels zoals ik dat deed bij Outlook Express de binnenkomende berichten te sturen naar de juiste accounts. En dàt, dat is nu juist wat me niet lukt.

Ik maak dus voor elke account een berichtregel in de zin van..."als 'naam' niet in het veld 'Aan' of in het veld 'cc' voorkomt dan niet van de server downloaden"... en zo werkte dat ook prima in Outlook Express. Maar hier blijkt dat niet te gaan, tenminste niet zoals ik die regels hier heb geconfigureerd.

Vanaf het moment dat er hier in Live Mail 1 berichtregel geactiveerd is komt niets meer door, en als ik geen berichtregel gaectiveerd heb gaan alle berichten naar alle accounts.

Ik moet dus besluiten dat ik iets fout geconfigureerd heb, of dat berichtregels in Live Mail helemaal niet werken, zoals ik al op verschillende fora gelezen heb....

Wie kan me helpen?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Aan EDC en Asus,

Wat ik ook doe, het gebruik van berichtregels in Live Mail lukt me niet. Let op! Ik kan ze wel opstellen, maar als ik ze wil toepassen dan lukt dat niet.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik neem aan dat u wat jullie me aanradden zelf dus ook geprobeerd hebben of gewoon reeds doen. Wat doe ik dan eigenlijk fout?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jive1,

ik vermoed dat het te maken heeft met je veelvoud aan accounts ?...

Die ervaring heb ik hier niet...Windows Live Mail wordt hier enkel gebruikt voor een (1) Telenet-account en daarmee lukt dat prima.

Andere accounts (diverse gmail's en hotmail) bekijk ik steeds online.

Mogelijk heeft (hebben) edc en/of andere forumleden wel die ervaring...:hmmmm:

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf gebruik geen berichtregels. Ik heb wel verschillende accounts in gebruik. Maar de berichten komen automatisch terecht in het correcte account omdat het verschillende mailboxen zijn (en geen aliassen van eenzelfde mailbox.) Ik probeer in de komende dagen wel even de berichtregels uit en laat hier dan iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik kijk er naar uit, en hoop een goeie tip te krijgen.

Mijn situatie is zo, dat ik 2 verschillende accounts heb, en op die éne heb ik 5 aliassen, op de andere heb ik 3 aliassen. En het is juist met de berichtenregels dat ik die aliassen probeer uit elkaar te houden, maar dat lukt dus niet.

Ik zei eerder dat ik 6 verschillende accounts heb, maar dat was fout uitgedrukt. Zoals het hierboven staat is het nu juist.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Er doen zich hier nog andere eigenaardigheden voor met die Live Mail....

Wanneer ik LM open, en ik weet met zekerheid dat er binnenkomende mails zijn, blijft LM toch onbewogen en er worden geen mails gedownload. Ik weet dat er zeker mails zijn door mijn programma Mailmoa dat ik gebruik om mails te kunnen zien en lezen voordat ze gedownload worden.

Dat er dus géén mails worden gedownload kan ik dus ook niet verklaren en het is zeer lastig. Wel worden die mails dan na onbepaalde tijd later wel gedownload, maar dat is niet de bedoeleing, ze moeten komen wanneer ik LM open!

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.