Ga naar inhoud

hijacktislogje


Aanbevolen berichten

hallo ik wilde mij computer laten na kijken

ik iets vreemds heb ondekt volgens mij op google.nl

als ik namelijk een afbeelding of website opzoek dan blokeerd avast

de website en dan word er weergeven dat de site niet bekenen kan worden

dit zijn de meldingen hier onder en de hijacktislogje en ik had nog een vraagje

als ik bestanden naar jullie site upload weet ik niet meer welke bestande dat zijn

want er staan er zoveel kan ik dat zelf handmatig kunnen verwijderen of word het

door de site zelf gedaan? hier onder zie je ook hoe dat er nu uit ziet

post-12056-1417704376,3315_thumb.jpg

[ATTACH]10171[/ATTACH]

post-12056-1417704376,2689_thumb.jpg

hijackthis.log

post-12056-1417704376,3021_thumb.jpg

aangepast door misteragga
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het ook zo zijn geweest om dat mij antivirus niet meer up-to-date was

ik gien dat nog eens na checke en het bleek dat avast update server offline of niet bereikbaar was

voor een paar min na dat ik het weer gien proberen was de antivirus weer voledig geupdate en werke alles

weer perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een beetje vreemd dat je hierdoor die meldingen zou gekregen hebben, maar je weet maar nooit ... . Maar als alles nu perfect werkt, is een antwoord op de vraag naar de oorzaak van deze meldingen niet meer zo belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had nog een vraagje

als ik bestanden naar jullie site upload weet ik niet meer welke bestande dat zijn

want er staan er zoveel kan ik dat zelf handmatig kunnen verwijderen of word het

door de site zelf gedaan?

Deze bestanden zijn normaal allemaal opgeladen geweest als bijlagen aan een bericht dat je hebt geplaatst.

Als je die bestanden verwijdert, kunnen ze niet meer bekenen worden bij het bericht waar ze bij horen en is het onderwerp niet meer goed te volgen. Daarom worden ze ook niet door de site verwijderd. Best is om de bestanden te laten staan.

Als je nieuwe bestanden oplaadt bij een bericht, komen die toch automatisch onderaan in de aparte balk te staan. Zo zie je toch welke bestanden bij het bericht horen dat je aan het maken bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.