Ga naar inhoud

Problemen met pc (windows xp)


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hier ben ik met een redelijk zwaar probleem. Een vriendin heeft haar pc geherinstalleerd met windows xp en natuurlijk loopt er allerlei dingen verkeerd.

1) Pc liep vast en bij het heropstarten kreeg ik de melding om het progr. CHKDSK. Wanneer ik daar naar ging kijken kreeg ik de melding dat de website niet kan geopend worden en de bewerking werd afgebroken.

2) Windows mediaplayer werkt niet

3) Bij apparaatbeheer staan er drie gele vraagtekens:

Multimedia - audiocontroller

Raid-controller

Video-controller

Graag wil ik deze vriendin helpen omdat ze het ook niet al te breed heeft op financieel gebied. Daarom staat haar pc bij mij thuis en had ik gehoopt langs deze weg wat hulp te kunnen krijgen. Ik weet dat het een hele hap is, maar ben bereid geduldig de goede raad van hier te gebruiken zoals ik al veel gekregen heb. Het liefst stap voor stap en met zoveel mogelijk uitleg over de uit te voeren handelingen.

Met dank bij voorbaat ricardo425

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Als het om een merk pc gaat vermeld dan merk en juiste type?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft deze pc gekocht van iemand anders en deze zou haar aangeraden hebben om de pc te herinstalleren. Meer weet ik niet.

Er word niks weergegeven op het beeldscherm. Nochtans is gisteren deze pc normaal afgesloten.

aangepast door ricardo425
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.