Ga naar inhoud

users samenvoegen


snoopz

Aanbevolen berichten

Goede morgen! Ik vind hier niets over, dus begin ik maar een nieuwe topic! De situatie is de volgende:

Ik heb de baan overgenomen van iemand anders. Ik neem nu al haar bestanden over, maar wil dat graag op mijn eigen usernaam.

Die is er ook al, want ik gebruikte die computer ook (maar veel minder als zij).

HOE KAN IK BEIDE USERS SAMENVOEGEN ONDER MIJN USERNAAM?

(Windows 7)

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Hartelijke groeten en succes bij alles!

snoopz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet getest:

Ga naar configuratiescherm / systeem

Klik op Geavanceerde systeeminstelling

Bij Gebruikersporfielen en klik op instelling

Klik nu op de andere gebruiker en dan op knop kopieren naar..... klikken.

Maakt best een copy van voordat je begint.

Mogelijk moet je rechten bijvoegen aan de andere gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas lukt het niet echt.

Ik heb nu twee users met dezelfde (mijn) naam, maar twee verschillende paswoorden. Gelukkig hebben ze wel verschillende icons, anders kwam ik er helemaal niet meer uit.

SAMENVOEGEN???? het is me (nog) niet gelukt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accounts samenvoegen gaat niet in Windows.

Je zal alle bestanden van de account van je collega moeten kopieren naar je eigen account.

Hiervoor moet je wel ingelogd zijn met administratorrechten, anders heb je geen toegang tot de andere account.

Als je geen administatorrechten hebt, maar je kan wel inloggen op de account van je college, kan je ook de gewenste bestanden kopieren (of verplaatsen) naar een gemeenschappelijke map en van daaruit naar je eigen account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.