Ga naar inhoud

bestand bewaard


fonteintje

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenote heeft een word document in outlook express geopend, deze bewerkt en direct bewaard. Nu vinden we dit document niet meer terug.

Windows versie is vista.

Als we het word document terug openen vanuit de mail, is het het oorspronkelijk document.

Weet iemand of het bewerkte document nog terug te vinden is ?

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bijlage aan een mail opent, komt die in een tijdelijke map terecht. Je kan de bijlage bewerken en opslaan maar ze blijft in de tijdelijke map staan. Als je de mail sluit en outlook express afsluit, verdwijnt ook het tijdelijke bestand.

Start Outlook Express, ga naar de mail waar het bestand aan gehecht is en open het bestand opnieuw.

Kijk of de aangebrachte wijzigingen er nog in staan.

Kies dan voor opslaan als en bepaal zelf de lokatie waar je het bestand wil opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bijlage aan een mail opent, komt die in een tijdelijke map terecht. Je kan de bijlage bewerken en opslaan maar ze blijft in de tijdelijke map staan. Als je de mail sluit en outlook express afsluit, verdwijnt ook het tijdelijke bestand.

Start Outlook Express, ga naar de mail waar het bestand aan gehecht is en open het bestand opnieuw.

Kijk of de aangebrachte wijzigingen er nog in staan.

Kies dan voor opslaan als en bepaal zelf de lokatie waar je het bestand wil opslaan.

Ik ging ervan uit door de zinsbouw

"deze bewerkt en direct bewaard" en "Als we het word document terug openen vanuit de mail, is het het oorspronkelijk document". en Weet iemand of het bewerkte document nog terug te vinden is ?
het WORD document in een andere map op de harde schijf werd opgeslaan en men niet meer wist waar het stond.
Het is net dat tijdelijk bestand dat ik zocht maar niet vind.

Maar door de mail te sluiten is ook dit tijdelijk bestand weg ?

Dus kan ik dit tijdelijk bestand nergens recupereren ?

als je de veranderingen in het document niet opgeslaan hebt zoals blijkt, want je zegt het document in de mail is het oorspronkelijk en niet het aangepaste, dan ga je de aangepaste versie niet kunnen vinden gewoon omdat ze niet opgeslaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bijlage aan een mail opent, komt die in een tijdelijke map terecht. Je kan de bijlage bewerken en opslaan maar ze blijft in de tijdelijke map staan. Als je de mail sluit en outlook express afsluit, verdwijnt ook het tijdelijke bestand.

Het enige wat je kan doen is proberen met recuva, maar ik vrees ervoor.

Ook vindt je een handleiding in bijlage.

[ATTACH]10496[/ATTACH]

handleiding recuva.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.