Ga naar inhoud

er zijn geen backups beschikbaar op deze computer


nekkertje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat je ook voorlopig al kan doen zodat je die backup al kan terugzetten is je backups op die bijna lege schijf (D) zetten, door ze te kopiëren vanuit je verkenner van G naar D.

En dan open je terug je vista backup- programma, dan laat je de backup vinden op die D schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open het opdrachtprompt, via start dan programma's dan bureau- accessoires typ CHKDSK G: /R en druk enter

Je zal de Pc moeten herstarten

k kan niet naar externe schijf slepen of kopieren:"0x80070571 schijfstructuur is beschadigd en onleesbaar"

Omgekeerd lukt wel van externe naar de D-schijf

Je kan dan toch je backup vanop je externe schijf naar je D kopiëren.

En dan met je backup- progamma de gemaakte backup terug plaatsen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Back up is gelukt, alhoewel ik nog zaken mis in outlook, zoals contactpersonen en herinneringen in agenda

Wat de externe schijf betreft, zie copie uit promt hieronder:

Microsoft Windows [versie 6.0.6002]

Copyright © 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\Piet>CHKDSK G: /R

Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent.

U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.

C:\Users\Piet>

Ik meen nooit een wachtwoord aan de harde schijf te hebben gegeven; Kan het zijn dat ik bv een andere naam(ipv dezelfde) aan mijn laptop heb gegeven gedurende intalllatie van Vista? Probleem is dat ik de juist exacte naam niet meer weet.

Ik moet u misschien ook vertellen dat juist na de nieuwe installatie ik niets kon zien op mijn externe schijf, totdat ik verborgen bestanden aanvinkte. Mijn zoon heeft dan de volgende dag die verborgen bestanden terug als "normale" bestanden gemaakt , die je dus altijd ziet.

Ik snap niet dat ik er bestanden kan van copiëren of afhalen , maar niets kan opzetten.

Is er nog een oplossing voor die externe schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.