Ga naar inhoud

er zijn geen backups beschikbaar op deze computer


nekkertje

Aanbevolen berichten

Wat de externe schijf betreft, zie copie uit promt hieronder:

Microsoft Windows [versie 6.0.6002]

Copyright © 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\Piet>CHKDSK G: /R

Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent.

U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.

C:\Users\Piet>

Open de opdrachtprompt door er rechts op te klikken en kies dan voor 'als administrator uitvoeren'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Dank voor suggesties, Asus en clarkie

Ik heb de schijf nu geformateerd via Vista

Wanneer ik pc terug opstart vraagt Maxtor (merk harde schijf) volgende:zie bijlage

Moet ik dit voorstel uitvoeren of kan ik beter op een andere manier (en welke) partities maken?

Aan Asus

ik heb uw sugestie uitgevoerd en krijg dan terug een prompt:zie bijlage

post-26137-1417704393,6503_thumb.jpgWat doe ik nu, gewoon sluiten ? of opdracht invullen.....?

Dank

post-26137-1417704393,6163_thumb.jpg

aangepast door nekkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraleer maxtor manager te gebruiken toch eerst een poging van een backup:

De schijf wordt toch aanvaardt , zowel via windowsbackup als via uw aangerieikt programma todo backup.

Alhoewel ik toch niet begrijp waarom de schijf in de prompt niet aanvaard wordt en nu in de praktijk backup wel.

Toch nog effekes einde van mijn backup afwachten en zien als ik die ook kan terugzetten (waar gans de discussie eigenlijk is mee begonnen)

Als dit lukt laat ik het weten en sluit dan deze discussie af, met veel dank aan clarkie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

todo backup van C is volledig gelukt . Staat op externe schijf en kan ik ook terugzetten (doch heb ik niet volledig laten uitvoeren, daar hij verwittigde eventueel in problemen te komen bij het overschrijven van besturingsysteem op zelfde schijf)

Bronschijf en doelschijf vinden elkaar en omgekeerd en mijn probleem lijkt opgelost en sluit hierbij discussie af

Met veel dank

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.