Ga naar inhoud

cd branden van een hyperlink naar een word bestand gaat niet.


johan10

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen

Ik moet voor mijn examen ict verschillende hyperlinks leggen naar andere word bestanden dit is mij gelukt maar ik heb op een bepaald moment een verwijzing gemaakt naar een oefening maar de tekst die erboven staat staat horizontaal bij het open van een word document en als ik dit op mijn laptop open doe in een htlm pagina staat deze ook nog horizontaal.

Maar als ik deze tekst gebrand heb op een cd . En ik steek deze cd in een andere computer dan staat de horizontale tekst verticaal. Deze tekst staat wel boven de hyperlink . Kan iemand mij zeggen waaraan het ligt?

want ik heb al meerdere dingen geprobeerd maar niets lukt mij. Ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig afken van computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat je alles al weet over Japan? Dan heb je het mis. Klik op de link hieronder.

Klik hier om nog meer te weten te komen over Japan.

Ken je alles van Japan?

Klik op de afbeelding hieronder om naar de oefening te gaan, let wel op je hebt maar vijf minuten.

Veel succes!

Dit is de tekst die nu horizontaal staat (in een word document) maar die na het branden op een CD, in een HTML-pagina, verticaal komt te staan.

Terwijl dit in een word document, niet het geval is. Ik heb hiervoor al verschillende oplossingen geprobeerd, maar ik kan dit niet verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Word document opgeslaan is op je pc en dan wordt gebrand op een cd of dvd blijft dat een word document.

OP welke manier brandt je het word- doc op die cd?

Met welke software?

Plaats het volledige WORD document anders eens als bijlage in een volgend bericht.

Als je niet weet hoe dat moet vindt je hier de handleiding ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn geen word documenten, dit zijn html bestanden. En blijkbaar kan ik deze niet up loaden.

Het gaat niet volgens de bovengenoemde handleiding.

Of weet u hoe ik dit kan oplossen?

Ik kan deze HTML- bestanden ook niet naar word zetten, want dan is er geen hyperlink meer,

en kan u niet zien dat de tekst verticaal staat.

Ook heb ik dan geprobeerd om het bestand van de CD up te loaden, maar dit lukte mij ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.