Ga naar inhoud

Internet traag / laden afbeelding(en)


robindr

Aanbevolen berichten

Heb vandaag Combofix verwijderd en de pc schoongemaakt met Ccleaner. De voorbije 2 dagen heb toch terug dezelfde problemen ondervonden.

Ik probeer nu terug enkele dagen nu Ccleaner z'n werk heeft gedaan, maar ik vrees dat het hierbij niet zal zijn opgelost. Indien niet zal ik een videootje maken van mijn scherm en hier een link plaatsen zodat jullie kunnen zien wat het probleem exact is.

Wat betreft dat antivirus-programma.

Ik gebruik al jaren geen AV-programma en heb al jaren geen besmetting. Ik acht mezelf niet slimmer dan andere maar ik heb toch enige ervaring op het net en weet wanneer ik ergens beter niet op klik. Ik heb vroeger Norton gebruikt en dat verwijderd omdat, zoals jullie wsl wel weten, zeer vervelend kan doen. Daarna zeer tevreden geweest over Kaspersky maar uiteindelijk heb ik gekozen om geen Av meer te installeren.

ik besef dat dit een risico inhoud, maar zoals jullie aan m'n logjes kunnen zien heb ik toch niet echt probleempjes met virussen en andere malware, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn bescheiden mening is het niet gebruiken van antivirussoftware zoiets als je deur aan huis openzetten terwijl je weg bent.

Nu wat betreft norton, die was vroeger dikwijls de oorzaak van een trage PC, en andere...

Maar de laatste 2 jaren is norton heel stabiel en niet belastend voor je PC.

Ikzelf gebruik hem sinds de versie 2009.

Als je een betalende zoekt zeker een aanrader.

Andere leden hebben dan weer goede ervaringen met een gratis versie.

Ze zullen nog wel van zich laten horen.

Maar of het nu een betalende of gratis antivirussoftware is als je met de PC op internet komt is het een must.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.