Ga naar inhoud

Er crasht iets ... , maar wat?


Strega

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben nu wel vrij zeker dat het men grafische kaart was want de oude die ik er nu heb ingestoken ( NVIDIA GeForce 8500 GT ) is niet gecrashed. Het verschil is nog wel dat de oude kaart maar 1 DVI uitgang heeft en die andere 2 waar toen ook 2 schermen aan hingen. Met de oude kaart heb ik nu CoD MW2 op 1920x1080 px gespeeld wat met die andere niet ging omdat er dan een crash gebeurde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, een nieuwe voeding kopen was zeker geen slecht idee. Maar het was ook niet echt men systeem dat crashte, het was volgens Windows de driver van de grafische kaart. Maar die had ik al eens verwijderd enzo en ik kreeg dat probleem nog altijd dusja...nieuwe grafische kaart dan maar zeker? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste post staat in de afbeelding dat je daar de Nvidia driver 266.58 gebruikte.

In je logje van Speccy gebruik je de versie 171.26

Vanwaar heb je de drivers gedownload? Van de Nvidia site of zijn dit de drivers die Windows 7 standaard installeert tijdens de installatie?

Momenteel zitten we al aan driver versie 270.61

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.