Ga naar inhoud

opties in mailprogramma's doorgestreept


wuilus64

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een asus netbook, eeePC 1000 HE,werkt prima, maar wat ik vervelend vind is dat de opties in mailprogramma's doorgestreept zijn op het scherm. Ik bedoel dan beantwoorden ,verwijderen, verzenden, enz.

Al deze woorden zijn dus doorgestreept.

Ik heb dit bij zowel de webmail van Ziggo die ik raadpleeg, alsook Gmail.

de opties werken wel normaal als ze aangeklikt worden.

Op het netbook zit een "uitgeklede" versie van XP.

Wat kan ik doen om weer gewoon beeld zonder doorgestreepte woorden te krijgen?

Misschien is dit al eens behandeld, maar ik kon met de zoekfunctie niks vinden.

Alvast dank voor de reactie(s)..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Internet Explorer,en ik weet niet hoe ik een screen moet maken, er staat gewoon een rechte streep door de tekst met de opties van de mailprogramma's.

Ik gebruik Gmail als mailprogramma op het netbook, en ziggo webmail om m'n mail van m'n vaste computer op te halen.Bij beide programma's doet zich hetzelfde euvel voor.

Met andere ( niet mail-gerelateerde)programma's heb ik geen problemen.

Welke browser gebruik je om je webmail te bekijken?

Heb je al eens geprobeerd met een e-mailprogramma zoals windows live mail of outlook?

En omdat ik althans zoiets nog nooit gezien heb, kan je een screen maken van die doorgestreepte opties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duw ALT en PRT SC gelijktijdig in...

Ga dan naar paint : start --> alle programma's --> bureau-accessoires --> paint...daar kies je voor plakken en dan sla je je screen op (jpg-formaat).

Nu kan je je screen als bijlage toevoegen in een nieuw bericht.

aangepast door Asus
link naar handleiding paint geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendelijk bedankt voor de reacties, ik heb Firefox geinstalleerd en het probleem is verholpen!

Het vreemde is, als ik hetzelfde programma nu in IE open, zijn de strepen ook weg..:)

Nou ja, het werkt in ieder geval weer zoals het hoort, zeer bedankt voor jullie hulp..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.