Ga naar inhoud

Probleem ''UpdatesConfigureren"


matisup10

Aanbevolen berichten

Geachte computerhelpers,

Ik heb sinds eergisteren, wanneer ik opstart een schermpje met Windows updates Configureren, dat duurt een uur, en als ik hem helemaal laat configureren gebeurt het de voglende keer weer, dus elke keer als ik me pc opstart dan moet ik een 1 uur wachten en dat is zeeer irritant.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt, matisup10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds eergisteren, wanneer ik opstart een schermpje met Windows updates Configureren, dat duurt een uur, en als ik hem helemaal laat configureren gebeurt het de voglende keer weer, dus elke keer als ik me pc opstart dan moet ik een 1 uur wachten en dat is zeeer irritant.
U moet dan deze update installeren:

- als u windows 7 32 bit hebt: ...

Download Details KB982018: Update voor Windows 7

- als u windows 7 64 bit hebt:

Download Details KB982018: Update voor Windows 7 voor x64-systemen

Daarna zullen bij de herstart het configureren van Windows Updates wel terug correct verlopen. Dit was zo bij mij althans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem sinds deze week, bij opstart volgende melding : "Windows-updates configureren 0% voltooid. Schakel de computer niet uit"

Na 5-10min verschijnt de melding : "Fout bij configureren van Windows updates, wijziging ongedaan maken, schakel de computer niet uit" en kan ik pas op mijn pc werken.

Ik heb sinds een 5 tal maand een nieuwe pc met daarop Windows 7 Home Premium 32-bits software.

Heb al een systeemherstel naar afgelopen week gedaan maar hielp niet

Daarna de hierboven download

Download Details KB982018: Update voor Windows 7 geprobeerd

Na openen , installeren en terug opstarten is het probleem weg,

Bedankt voor jullie hulp

aangepast door MidasP
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.