Ga naar inhoud

Toetsenbord


Speedyke

Aanbevolen berichten

Ik bezit een draadloos toetsenbord hp 5187URF en het werkt nog goed buiten dat de speciale knoppen bovenaan (1. Zoeken, 2. Club+HP, 3. Web, 4. Vraagteken, en 5. mail) niet meer hun functie uitoefenen als ik hier op druk. Ben reeds naar configuratiescherm en dan Toetsenbord en/of toegankelijkheid geweest en zo geprobeerd om deze weer in te stellen.

Het Lukt niet en krijg steeds de melding.

'Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van C:\WINDOWS\System32 \shell32.dll, Control_runDLL"C:\WINDOWS\System32\main.cpl",Toetsenbord

post-429-1417704392,9462_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat een aantal toetsen van een draadloos toetsenbord niet werkten, "gedeeltelijk functioneren" van het toetsenbord dus...tot er eenvoudigweg nieuwe batterijen werden in geplaatst en dit het probleem oploste...

100% zekerheid dat dit in jouw geval ook zo is hebben we niet...maar als je de batterijen vervangt hebben we wel de zekerheid dat die alvast niet de oorzaak kunnen zijn...

Indien dat het probleem niet oplost, zoeken we nadien verder...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie was er even tussen uit. Heb nieuwe batterijen gestoken. Maar heb nog geen resultaat.

Als ik naar Configuratie/toetsenbord/knoppen ga zijn er geen zichtbaar of krijg ik er geen ingesteld. Dus nog steeds het zelfde probleem

---------- Post toegevoegd om 08:17 ---------- Vorige post was om 08:11 ----------

Het is een HP toetsenbord en computer. Het model denk ik niet dat het er iets met te maken heeft het heeft voordien wel gewerkt.

Het model is HP Pavilion ZD8254/P4 640H/T 1024MB 100GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoort het toetsenbord ook bij een PC van Hp?

Geef dan het model en modelnummer eens door.

Zou je nog even op Clarkie's vragen kunnen antwoorden aub, hoe meer gegevens we hebben, des te gerichter we kunnen zoeken naar een mogelijke oplossing...:top:

Aanvulling : net je toevoeging aan je vorige post gezien, thanks !

aangepast door Asus
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.