Ga naar inhoud

Geluid werkt niet


khalsa

Aanbevolen berichten

Ok ik zal het je door sturen!

---------- Post toegevoegd om 19:04 ---------- Vorige post was om 18:49 ----------

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Eigenaar/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/naamloos.bmp

---------- Post toegevoegd om 19:04 ---------- Vorige post was om 19:04 ----------

Het lukt niet... Ik heb de screenshot ma ik kan deze niet plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Laat ik het probleem even herhalen Volgens mij si er een misverstand...

Ik heb nu geen vraagtekens of uitropetekens in mijn appartaatbeheer...

Maar ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht Maar ik krijg nog steeds geen geluid? Da is mijn probleem...

De nieuwe software is : " C-media Pci audio device" Het is ingeschakeld... En de geluids kaart si een "EM3750"

Volgens mij kan het probleem hier liggen bij Dat de kaart een 64 bit is en mijn Windows xp 32 bit kan dit?

Ik weet het niet zeker waar die 64bit dient op de verpakking van de geluidskaart. Maar het zou een mogelijke verklaring zijn!

aangepast door khalsa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik heb windows xp...

EN hoe je boven in de foto kunt zien heb ik denk ik toch de driver al geistalleerd.

---------- Post toegevoegd om 19:28 ---------- Vorige post was om 19:26 ----------

Ik zie net dat er in de audio setup een mogelijk heid is om je geluid te testen en er komt geluid uit mijn speekers maar geen ander geluid werkt... Mijn media player geeft zelfs aan dat er geen geluidskaart geinstaleerd is of word genruikt door een ander programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je denkt van wel?

Was het een bijhorende cd?

Voor een windows xp met 32 bit is dit de driver.

Verwijder eerst eens in apparaatbeheer alles van je geluid via de rechtermuisknop.

Herstart je PC.

Installeer dan de driver.

Werkt het nog niet, voer onderstaande uit.

eminent1.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.