Ga naar inhoud

internetbrowser opent zich in de achtergrond!!


lucil

Aanbevolen berichten

Goedeavond mensen,

Telkens als ik internet wil starten of op een link in mijn email klik, die internet automatisch zou moeten openen, opent internet zichzelf in de achtergrond. Als een soort screansaver. Vreemd genoeg kan ik deze niet afsluiten, of via alt/tab switchen naar een volgende pagina.

Is er iemand die dit herkent en mij van dit probleem kan afhelpen, of een tip heeft. Alvast bedankt.

Mvg,

Lucil:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruikt u? Internet explorer, Firefox of een andere?

U kan altijd proberen om het proces via taakbeheer te stoppen. (ctrl-alt-del drukken/taakbeheer starten/tabje processen)

Voor Firefox is het "soms" normaal dat die op de achtergrond draait. Dan moet u het firefox.exe proces even beëindigen in Taakbeheer. Dat is een bug van Firefox.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruikt u? Internet explorer, Firefox of een andere?

U kan altijd proberen om het proces via taakbeheer te stoppen. (ctrl-alt-del drukken/taakbeheer starten/tabje processen)

Voor Firefox is het "soms" normaal dat die op de achtergrond draait. Dan moet u het firefox.exe proces even beëindigen in Taakbeheer. Dat is een bug van Firefox.

Kurtt,

alvast bedankt voor de moeite die je neemt, alleen heb ik Internet explorer.

gr,

Lucil

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je er een screen van maken en die afbeelding plaatsen in een volgend bericht.

probeer ook het volgende eens:

Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.

U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.

Klik op Extra en klik vervolgens op Internetopties.

Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Klik nadat de instellingen zijn hersteld op Sluiten, op OK en nogmaals op OK.

Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht zodra u Internet Explorer opnieuw opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb de hier boven tips geprobeerd, maar niets heeft geholpen. Uiteindelijk heb ik een systeemherstel uitgevoerd, en het bleek aan een update te liggen.

Het probleem is nu verholpen, zo lijkt het. Bedankt voor de genomen moeite heren.

Clarkie, een screen lukte mij niet, anders had ik deze toegevoegd. Omdat alle internetvensters gesloten moesten worden om jou tip uit te voeren, werkte jou tip ook niet, omdat deze in de achtergrond als een een screenshot bleef hangen.

Mvg,

Lucil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.